פריסה מקיפה במקומונים.
מקומון הוא עיתון מקומי, כזה שמתמקד באירועים מקומיים או בהשפעתם של אירועים ארציים על המקום. נושאים טיפוסיים במקומון הם פוליטיקה עירונית, התנהלות העירייה, חינוך מקומי, פשיעה ושערוריות מקומיות, תכניות בינוי ופיתוח עירוניות, איכות הסביבה הקרובה וכן רכילות.
מבחינה מערכתית מתמקד המקומון באירועים מקומיים, שבדרך כלל אינם זוכים לפרסום בעיתונות הארץ. מבחינת המודעות http://sites.google.com/site/modaot3333/ שהן הבסיס הכלכלי לקיומו של עיתון, מספק המקומון מענה לבעיית המחיר הגבוה של מודעות בעיתונות הארצית. בעל חנות רהיטים בנהריה שמפרסם מודעה ב"ידיעות אחרונות" נאלץ לממן במחירה גם את עלות הנייר וההפצה של עיתון המגיע לאילת. המקומון מאפשר פרסום מודעות מקומיות במחירים נמוכים.
החלטה מערכתית ראשונה של המקומון היא היקף הלוקליות שלו, כלומר היקף האזור שבסיקורו יעסוק ובו יופץ - האם להתמקד ברובע מסוים, בעיר מסוימת או בגוש ערים מסוים. אזור ההפצה גדול לעתים מאזור הסיקור, למשל כאשר תושבי פרוורים מתעניינים גם במקומון של המטרופולין.ים בישראל
רוב המקומונים בישראל הם שבועונים, המופצים ביום חמישי או שישי.
תרבות המקומונים בישראל החלה לצמוח בערי הנגב בשנות השישים של המאה העשרים, אז נוסדו המקומונים כל-בי ושבע בבאר שבע, ערב ערב באילת (שהחל לראות אור בשנת 1962) ו"כידוד", שיצא לאור בערד מ-1966 ועד 1989, וזכה לתפוצה של כ-3,000 עותקים מדי שבוע.
בתחילת שנות השמונים החלו לצאת מקומונים נוספים ברחבי המדינה. עיתון "הארץ" הוציא אז לאור את המקומונים "כל העיר" בירושלים, "העיר" בתל אביב ו"כלבו" בחיפה. כיום תרבות המקומונים היא חלק מעולם העיתונות הישראלי, ולכל אחד משלושת העיתונים הגדולים בישראל (ידיעות אחרונות, מעריב והארץ) רשת מקומונים משלו. המקומונים מופצים באופן עצמאי, או מצורפים לגיליונות יום שישי של העיתונים.
בנוסף למקומונים אלה, פעילים בישראל עוד מקומונים רבים, שמופצים עצמאית, בדיוור ישיר לתיבות הדואר, בתחנות דלק או במרכולים, בדרך כלל כ"חינמון". הכנסות המקומון נובעות, בדרך כלל, ממודעות, ולא מרכישתו על ידי קוראיו. מקצת מהמקומונים מוצאים על ידי הרשות המקומית, דבר המעורר ביקורת ציבורית, במיוחד כאשר ישנם מקומונים מתחרים.
מקור: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%9F
מוקד הפרסום הארצי יודע כיצד לנתב את הלקוחות לקהל היעד הטוב ביותר, גם לאופי הפרסום וגם לקהל היעד.היום ניתן למצוא את המקומונים גם באתרי האינטרנט וכך למקד באופן כמעט מוחלט את הפרסום לקהל היעד.הפרסום במקומונים היינו אישי יותר וממוקד יותר.לרוב אף זול יותר.
באתרי האינטרנט המובילים http://sites.google.com/site/walla33333/home/advertising-in-the-net
מקומון הוא עיתון מקומי, כזה שמתמקד באירועים מקומיים או בהשפעתם של אירועים ארציים על המקום. נושאים טיפוסיים במקומון הם פוליטיקה עירונית, התנהלות העירייה, חינוך מקומי, פשיעה ושערוריות מקומיות, תכניות בינוי ופיתוח עירוניות, איכות הסביבה הקרובה וכן רכילות.
מבחינה מערכתית מתמקד המקומון באירועים מקומיים, שבדרך כלל אינם זוכים לפרסום בעיתונות הארץ. מבחינת המודעות http://sites.google.com/site/modaot3333/ שהן הבסיס הכלכלי לקיומו של עיתון, מספק המקומון מענה לבעיית המחיר הגבוה של מודעות בעיתונות הארצית. בעל חנות רהיטים בנהריה שמפרסם מודעה ב"ידיעות אחרונות" נאלץ לממן במחירה גם את עלות הנייר וההפצה של עיתון המגיע לאילת. המקומון מאפשר פרסום מודעות מקומיות במחירים נמוכים.
החלטה מערכתית ראשונה של המקומון היא היקף הלוקליות שלו, כלומר היקף האזור שבסיקורו יעסוק ובו יופץ - האם להתמקד ברובע מסוים, בעיר מסוימת או בגוש ערים מסוים. אזור ההפצה גדול לעתים מאזור הסיקור, למשל כאשר תושבי פרוורים מתעניינים גם במקומון של המטרופולין.ים בישראל
רוב המקומונים בישראל הם שבועונים, המופצים ביום חמישי או שישי.
תרבות המקומונים בישראל החלה לצמוח בערי הנגב בשנות השישים של המאה העשרים, אז נוסדו המקומונים כל-בי ושבע בבאר שבע, ערב ערב באילת (שהחל לראות אור בשנת 1962) ו"כידוד", שיצא לאור בערד מ-1966 ועד 1989, וזכה לתפוצה של כ-3,000 עותקים מדי שבוע.
בתחילת שנות השמונים החלו לצאת מקומונים נוספים ברחבי המדינה. עיתון "הארץ" הוציא אז לאור את המקומונים "כל העיר" בירושלים, "העיר" בתל אביב ו"כלבו" בחיפה. כיום תרבות המקומונים היא חלק מעולם העיתונות הישראלי, ולכל אחד משלושת העיתונים הגדולים בישראל (ידיעות אחרונות, מעריב והארץ) רשת מקומונים משלו. המקומונים מופצים באופן עצמאי, או מצורפים לגיליונות יום שישי של העיתונים.
בנוסף למקומונים אלה, פעילים בישראל עוד מקומונים רבים, שמופצים עצמאית, בדיוור ישיר לתיבות הדואר, בתחנות דלק או במרכולים, בדרך כלל כ"חינמון". הכנסות המקומון נובעות, בדרך כלל, ממודעות, ולא מרכישתו על ידי קוראיו. מקצת מהמקומונים מוצאים על ידי הרשות המקומית, דבר המעורר ביקורת ציבורית, במיוחד כאשר ישנם מקומונים מתחרים.
מקור: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%9F
מוקד הפרסום הארצי יודע כיצד לנתב את הלקוחות לקהל היעד הטוב ביותר, גם לאופי הפרסום וגם לקהל היעד.היום ניתן למצוא את המקומונים גם באתרי האינטרנט וכך למקד באופן כמעט מוחלט את הפרסום לקהל היעד.הפרסום במקומונים היינו אישי יותר וממוקד יותר.לרוב אף זול יותר.
באתרי האינטרנט המובילים http://sites.google.com/site/walla33333/home/advertising-in-the-net
סיגל שפטר , משרד פרסום "מוקד הפרסום הארצי" מתמחה במגוון אפיקי פרסום : מודעות לוח בעיתונים, פרסום בעיתונות, פרסום באינטרנט, מודעות דרושים וגיוס עובדים ופרסום בכל אמצעי המדיה.
http://333.co.il/
http://333.co.il/